Pages

View All

?orderby=published&alt=json-in-script&callback=labelthumbs\"><\/script>");

Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020

Selasa, 14 April 2020

LOWONGANKERJA15.COM, Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020. Dalam Memiliki pekerjaan yang sesuai dengan kriteria serta minat maka kamu akan bisa menyelesaikan semua job deskripsi dengan baik. Walaupun dengan tanggung jawab yang begitu besar serta tugas pekerjaan yang berat, Anda bisa menyelesaikannya dengan mudah serta sungguh-sungguh karena pekerjaan tersebut sangat menyenangkan bagimu. Tetapi jika pekerjaan tersebut tidak sesuai dengan keinginanmu maka bagaimanapun mudahnya job deskripsi posisi pekerjaan akan lebih terasa berat. Untuk itu sebelum anda melamar pekerjaan sebaiknya Perhatikan dan baca kriteria dari pekerjaan Apakah sudah sesuai dengan kemauan serta minatmU. Informasi berikut merupakan sebuah lowongan kerja terbaru dari PT Darma henwa Tbk bulan April 2020. Tahukah anda bahwa PT Darma henwa Tbk merupakan sebuah perusahaan yang bergerak dalam bidang pertambangan dan sumber energi yang terkemuka di Indonesia dan dulunya berkembang sebagai kontraktor rekayasa. Bagi yang belum memiliki pekerjaan di sini disampaikan sebuah lowongan kerja terbaru untuk talenta muda berpendidikan minimal sarjana S1

1. Survey Data Processor (Code : SDP_Name)

Job Scope:

Collecting and processing production data and production equipment performance based on data from pit control, data entry, production data subcontractors for use by Mine Survey, Technical Analyst, & related users in conducting the analysis, recommendations, improvements and prevention needed.

Qualification:


  • Bachelor Degree from Geology, Geodesy, Mining Engineering.
  • Has minimum 1 year experience in the same field.
  • Able to process, manage, and present data of: production, operator performance, production equipment performance.
  • Understand about Pit Service Management, Operation Management, Project Cost Estimation, Survey Engineering, Mine Data
  • Analysis, Drilling & Blasting Management, Water Management Planning, HSE Procedure & Regulation especially in the scope of mining.
  • Able to use mining software.
  • Have certificate of Geotechnical, Mining Software, and Mine Gauge are preferred.
  • Willing to be placed at all company site (Kalimantan Area).


2. Mine Cost Controller (Code : MCC_Name)

Job Scope:

Conduct analysis, reconciliation, and reporting on financial program activities, financial items in the company, and conducting analysis on company’s routine budget consolidation in accordance with the Company’s procedures and policies.

Qualification:


  • Candidate must possess at least a Bachelor’s Degree, Engineering (Mining/Mineral), Finance, Accounting or equivalent.
  • At least 1 year(s) of working experience in the related field is required for this position.
  • Preferably Staff (non-management & non-supervisor)s specializing in Mine Analyst or Finance – Cost Accounting or equivalent.
  • Having experience in data analyst/ mine data is a plus.
  • This job require job holder to report financial program activities, financial items, and all types of costs / transactions in the company and analyze and consolidate the company’s routine budget in accordance with applicable policies.
  • Analyze and ensure the implementation of budget management in accordance with the capabilities and policies of the Company.
  • Calculate and analyze financially the feasibility of investment and / or mining projects.
  • Ensure the accuracy and completeness of reporting operational activities.
  • Willing to be placed in Head Office and all company site (Kalimantan Area)


Bagi kawan kawan memiliki keinginan untuk bisa bergabung dan bekerja di instansi  PT Darma Henwa Tbk, silakan ikuti prosedur lowongan pekerjaan berikut


Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020


Send your CV to recruitment@ptdh.co.id with the subject as proposed position before 30th April 2020


from REKRUTMEN LOWONGAN KERJA BULAN APRIL 2020 https://ift.tt/34Bd3i9
via Lowongan Kerja Terbaru Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020 - Hallo sahabat Lowongan Kerja Terbaru Bulan Januari 2017, Pada Lowongan yang anda baca kali ini dengan judul Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020, kami telah memberikan lowongan terbaru ini dengan baik untuk anda lihat dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan informasi Lowongan Kerja Terbaru Hari Ini Lowongan Lowongan Kerja Terbaru, Lowongan REKRUTMEN LOWONGAN KERJA BULAN APRIL 2020, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020
link : Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020

Baca juga


Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020



Demikianlah Informasi Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020

Sekianlah Informasi Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua.

Anda sekarang membaca Informasi Rekrutmen Tenaga Karyawan PT Darma Henwa Tbk Bulan April 2020 dengan alamat link https://cariloker-dot.blogspot.com/2020/04/rekrutmen-tenaga-karyawan-pt-darma.html

Subscribe your email address now to get the latest articles from us

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

 
Copyright © 2016. Lowongan Kerja Terbaru Bulan Januari 2017.
Design by Herdiansyah Hamzah Powered by Blogger.
Creative Commons License